فرسنگ ها دوری

اشعار، دوبیتی وغزلیات ناب

فرسنگ ها دوری

اشعار، دوبیتی وغزلیات ناب

درباره بلاگ

اشعار، دوبیتی وغزلیات ناب

آخرین مطالب
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۲۰

رفتی

رفتی ولی به یاد تو پر میزند دلم
پشت درسرای تو در میزند دلم

دیرآمدی عزیز دلم سخت خسته ام
ازلابلای پنجره سر میز ند دلم

دارم امید تاکه ببینم جمال دوست
از هجر تو به سینه شرر میزند دلم

شوق وصال دلهره ها میکند بپا
هرلحظه باز داد سفر میزند دلم

حال دل شکسته مارا دگر مپرس
هرلحظه دست غم، بسر میزند دلم

صد داغ عشق بردل رأفت نشانده است
این بخت بین که دم زهنر میزند دلم

(استاد نصرالله
رأفت)



اشتراک گذاری:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی